Wednesday 5 December 2012

Aku ke nie???? Cantiknyer!!!! hehhehehhe

Assalamualaikum wbt,

Hari nie terasa plak nak bercerita mengenai majlis perkahwinan aku...
 ikutkan perancangan awal aku bakal di make upkan oleh mama Alang aku... tp sebulan sebelum majlis mama Alang aku xjadik plak... ada sebab2 tertentu yang xdapat dielakkan... huhuhu.... time 2 gelisahnyer xpayah cakap r... sehingga r aku nie tergerak nak post masalah aku nie kat fb...ramai gak r kengkawan yang  suggestkan mak andam... ada gak yang tegur r nape baru nak cari mak andam...(time 2 senyum jer r, salah aku gak r) tp syukur Alhamdulilah, kak ikin perkenalkan aku  dengan akak Edayu Zambrey (Mak Andam Seri Manis Bridal House)... aku ape lg, time 2 bincang ngan Tunang aku (Dulu r, sekarang nie suami aku), terus aku booking akak 2.... aku amik akak nie make up untuk Nikah + Bersanding...

MALAM NIKAH 
16NOVEMBER 2012


nie muka aku before make up... 
(banyak plak tahi lalat yang nampak kan) hehehhe..









nie lah aku selepas di tata hiaskan... 
tahi lalat aku pun berjaya disembunyikan.....

MAJLIS BERSANDING
17 NOVEMBER 2012








bile aku tgk gambar nie balik kan, aku xsangka plak r yang aku nie cantik gak kan... hahhahahha.....(jgn mare k, lau kite xpuji diri kite sape yang nak puji kan...)  ... 

bagi kengkawan area negeri sembilan atau sekelilingnyer lau korang masih tercari2 mak andam boleh r search Fb akak Edayu Zamrey nie,
Seri Manis Bridal House...


 Sekian terima Kasih....


1 comment: