Friday 4 January 2013

selamat tinggal 2012, selamat datang 2013

assalamualaikum wbt,

rasanyer masih belum terlambat untuk aku wish happy new year 2013... sorilah lately nie asyik sibuk jer.. hikhik!! biasa r kehidupan berkeluarga xsama ngan zaman bujang dulu...

Tahun 2012, memberiku banyak kegembiraan.. impianku juga akhirnyer terlaksana jua... korang nak tau x ape dia??? heheh... impian aku tahun 2012 adalah nak ada ikatan suci antara aku n mohd fadli.. perkenalan aku ngan dia hampir 4 tahun bermula dlm ym jer.. xsangka plak akhirnyer dia menjadi peneman hidupku hingga ke jannah.. InsyaAllah... 11.03.2012 - ikatan pertunangan antara aku dan dia... tepat jam 9.20pm pd 16.11.2012 akhirnyer dengan sekali lafaz aku sah menjadi isterinyer.. titisan airmata kesyukuran mengalir jua...sebelum tahun 2012 menutup tirai, berita gembira telah kami terima.. prenancy test aku positive.... gembiranyer kami hanya Allah sahaja yg tahu... hehehe... smpai sini dulu erk.. t aku smbung lagi k... nite u all...

4 comments: